3D računalna grafika Osnovne informacije I059 (2+2+1) - 7 ECTS bodova Kolegij 3D računalna grafika izvodi se u ljetnom semestru druge godine sveučilišnog diplomskog studija matematike smjera matematike i računarstva. Studenti će upoznati te primjenjivati temeljne algoritme za 3D modeliranje i iscrtavanje s naglaskom u realnom vremenu te dizajnirati i implementirati vlastite grafičke programe u C++ programskom jeziku koristeći OpenGL grafičku biblioteku za iscrtavanje statičkih i dinamičkih scena. Sadržaj kolegija možete dohvatiti na sljedećem linku: PDF Nastavnici Nastavnik: doc. dr. sc. Domagoj Ševerdija Suradnik: Bartol Borozan Osnovna literatura S. Buss, „3D Computer Graphics: A mathematical approach with OpenGL“, Cambridge University Press, 2003. P. Shierley et al. “Fondations of Computer Graphics 4th Edition”, CRC Press, 2015 Dopunska literatura G. Sellers, R.S.Wright, N. Haemel, „OpenGL Superbible: Comprehensive Tutorial and Reference“, Addison-Wesley Professional; 7 edition, 2015. A. Watt, „3D Computer Graphics“, Addison Wesley, 2000. S. J. Gortier, „Foundations of 3D Computer Graphics“, MIT Press, 2012 4. E. Angel, „Interactive Computer Graphics: A Top-Down Approach with Shader-Based OpenGL (6th Edition)“, Pearson; 6 Ed, 2011 L. Benstead, :“Beginning OpenGL Game Programming“, 2Ed, Cengage Learning PTR, 2009. Materijali Materijali su dostupni na internom Teams kanalu kolegija pomoću kojeg se odvija i sva interna komunikacija. Studenti su obvezni registrirati se na Teams kanal kolegija. Šifra kanala kolegija pomoću kojeg se možete pridružiti kolegiju nalazi se u rasporedu.