Pedagogija II

Osnovne informacije

P010 (1+1+1) - 3 ECTS bodova

Senzibilizirati studente za osobe/učenike kojima je, iz bilo kojeg razloga, potrebna dodatna podrška u socijalnoj integraciji. Predmet objašnjava uzroke i pojavne oblike teškoća socijalne integracije te osposobljava studente za prilagođavanje njihova pristupa svakom učeniku u razredu ovisno o njegovim potrebama i mogućnostima, a usmjeren je na razvoj ideje o potrebi inkluzivnog odgoja i obrazovanja kod studenata i kritičkog mišljenja studenata kroz primjere iz prakse, debate i hipotetske problemske situacije. Studenti će dobiti cjelovit uvid u pedagogijsku znanost, kritičko propitivanje problema suvremene pedagoške teorije i prakse.

 

Sadržaj kolegija možete dohvatiti na sljedećem linku: PDF

Nastavnici

Osnovna literatura

  1. D. Bouillet, S. Uzelac, Osnove socijalne pedagogije. Zagreb: Školska knjiga, 2007.
  2. E. Jensen, Različiti mozgovi, različiti učenici – Kako doprijeti do onih do kojih se teško dopire. Zagreb: Educa, 2004.
  3. D. Bouillet, Izazovi integriranog odgoja i obrazovanja. Zagreb: Školska knjiga, 2010.

 

Dopunska literatura

  1. M. Senge, Peta disciplina: principi i praksa učeće organizacije. Zagreb: Mozaik knjiga, 2001.
  2. Peko, V. Mlinarević, Buljubašić-Kuzmanović, Potreba unaprjeđivanja sveučilišne nastave. Odgojne znanosti. 10, 1. ,2008., str. 195-208.
  3. A. Šprljan, A. Rosandić, Krug znanja. Priručnik za učitelje, nastavnike i profesore, 2008.
  4. UNESCO, Policy guidelines on inclusion in education. Paris: UNESCO, 2009.

Materijali

Materijali su dostupni na internom Teams kanalu kolegija pomoću kojeg se odvija i sva interna komunikacija. Studenti su obvezni registrirati se na Teams kanal kolegija. Šifra kanala kolegija pomoću kojeg se možete pridružiti kolegiju nalazi se u rasporedu.